tajniki zwiększania ruchu. sekretny podręcznik napełniania lejków sprzedażowych najlepszymi klientami cała książka.pdf

(27264 KB) Pobierz
Tytuł oryginału: Traffic Secrets: The Underground Playbook for Filling Your Websites and Funnels
with Your Dream Customers
Tłumaczenie: Zbigniew Waśko
ISBN: 978-83-283-8757-7
Copyright © 2020 by Russell Brunson
Originally published in 2020 by Hay House Inc. US
Polish edition copyright © 2023 by Helion S.A.
All rights reserved. No part of this book may be reproduced or transmitted in any form or by any
means, electronic or mechanical, including photocopying, recording or by any information storage
retrieval system, without permission from the Publisher.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej
publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione. Wykonywanie kopii metodą kserograficzną,
fotograficzną, a także kopiowanie książki na nośniku filmowym, magnetycznym lub innym
powoduje naruszenie praw autorskich niniejszej publikacji.
Wszystkie znaki występujące w tekście są zastrzeżonymi znakami firmowymi bądź towarowymi
ich właścicieli.
Autor oraz wydawca dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej książce informacje były kompletne
i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzialności ani za ich wykorzystanie, ani za związane
z tym ewentualne naruszenie praw patentowych lub autorskich. Autor oraz wydawca nie ponoszą
również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania informacji
zawartych w książce.
Drogi Czytelniku!
Jeżeli chcesz ocenić tę książkę, zajrzyj pod adres
https://onepress.pl/user/opinie/tazwru
Możesz tam wpisać swoje uwagi, spostrzeżenia, recenzję.
Helion S.A.
ul. Kościuszki 1c, 44-100 Gliwice
tel. 32 230 98 63
e-mail:
onepress@onepress.pl
WWW:
https://onepress.pl
(księgarnia internetowa, katalog książek)
Printed in Poland.
Kup książkę
Poleć książkę
Oceń książkę
Księgarnia internetowa
Lubię to! » Nasza społeczność
SPIS TREŚCI
Przedmowa
................................................................................................................. 9
Wstęp
........................................................................................................................ 13
Wprowadzenie
.......................................................................................................... 17
SEKCJA I. TWÓJ WYMARZONY KLIENT ................................... 26
#1
#2
#3
#4
#5
#6
#7
Kim jest Twój wymarzony klient? ............................................................... 29
Gdzie oni się ukrywają? Wymarzona setka ............................................... 43
Haczyk, historia, oferta i Atrakcyjna Postać ............................................... 62
Wypracuj swoje dojście, kup swoje dojście ............................................... 68
Ruch, który posiadasz ..................................................................................... 87
Lejki podtrzymywania kontaktu ................................................................ 101
Infiltracja wymarzonej setki ........................................................................ 115
SEKCJA II. WYPEŁNIJ SWÓJ LEJEK ................................................. 138
#8
#9
#10
#11
#12
#13
#14
#15
Napełnij swój lejek w sposób naturalny (wypracuj sobie dojście) ..... 146
Wypełnij swój lejek płatnymi reklamami (kup sobie dojście) ....... 152
Sekrety ruchu na Instagramie ..................................................................... 166
Sekrety ruchu na Facebooku ....................................................................... 190
Sekrety ruchu Google’a ................................................................................ 214
Sekrety ruchu na YouTubie ......................................................................... 236
Po klapsach i pstryknięciach ........................................................................ 255
Dominacja konwersacyjna ........................................................................... 263
7
Kup książkę
Poleć książkę
SPIS TREŚCI
SEKCJA III. HAKOWANIE WZROSTU ........................................... 271
#16
#17
#18
#19
#20
Centrum lejkowe ........................................................................................... 273
Cudze kanały dystrybucji ............................................................................ 282
Twoja armia partnerów ................................................................................ 289
Zimny ruch ...................................................................................................... 300
Inne sposoby hakowania wzrostu ............................................................. 310
Zakończenie
............................................................................................................ 315
Przypisy
................................................................................................................. 318
Podziękowania
........................................................................................................ 322
O autorze
................................................................................................................ 325
8
Kup książkę
Poleć książkę
Gdzie oni się ukrywają? Wymarzona setka
#2
GDZIE ONI SIĘ UKRYWAJĄ?
WYMARZONA SETKA
Pewnego dnia w szkole
średniej
miałem do odrobienia pracę domową, która
dla mojego umysłu, obciążonego ADHD, była nie do udźwignięcia. Musiałam
przestać pisać, choćby nawet na kilka minut. Rozejrzałem się i upewniłem,
że
nikt na mnie nie patrzy, po czym otworzyłem nową zakładkę w przeglądarce.
Zacząłem wpisywać
www.TheMat.com
i wtedy, w ciągu kilku sekund, zosta-
łem
przeniesiony do nowego wszechświata, zajmowanego przez setki tysięcy
takich jak ja zapaśników z całego globu. To był nasz plac zabaw, gdzie mogli-
śmy
rozmawiać o zapasach, zamieszczać zdjęcia i filmy, a także debatować o tym,
kto wygra poszczególne mecze w następnym dużym turnieju.
Przeczytałem kilka artykułów i obejrzałem filmik pokazujący nowy sposób
sprowadzania przeciwnika do parteru przez chwycenie go za jedną nogę. Potem
przeniosłem się na forum. Och, jak ja kochałem fora! Ktoś właśnie napisał:
Kto
jest lepszy? Dan Gable w czasach swojej
świetności
czy Cael Sanderson teraz?
Oczy-
wiście, miałem swoje zdanie na ten temat, ale bałem się,
że
na napisanie prze-
myślanej odpowiedzi — uwzględniającej zmniejszenie Caela do rozmiarów
Dana i przeniesienie go wehikułem czasu do lat 70. ubiegłego wieku oraz wyka-
zanie,
że
wtedy Cael pokonałby Dana bez większego wysiłku — zajęłoby mi
kolejne dziewięćdziesiąt minut, a na to nie mogłem sobie pozwolić. Swoje
wypracowanie miałem oddać następnego dnia i nie mogłem wyjść z czytelni,
dopóki go nie skończę. Ze złością zamknąłem kartę i rozsiadłem się w fotelu,
żeby
powoli wrócić do rzeczywistości.
Kiedy tak walczyłem ze sobą, rzuciłem okiem na moich towarzyszy niedoli,
którzy — podobnie jak ja — zostali uwięzieni w czytelni z powodu złych ocen.
Gdy spojrzałem w stronę naszego 60-kilogramowca, zauważyłem uśmiech na
jego twarzy.
Jak on może się uśmiechać w czytelni?
Przeniosłem wzrok na jego
43
Kup książkę
Poleć książkę
Zgłoś jeśli naruszono regulamin