karta-pracy-porozmawiaj-z-echem.docx

(5379 KB) Pobierz



Karta pracy

Porozmawiaj z echem, czyli głośno i cicho

 

 

1. Uzupełnij schemat brakującymi określeniami dynamicznymi, ich symbolami oraz wyjaśnieniami.

 

2. Jak głośne są dźwięki, które słyszysz na co dzień? Dopisz do podanych odgłosów odpowiednie oznaczenia dynamiczne.

              U:\Muzyka\I gra muzyka 4-6\Zeszyt ucznia\ilustr\I\str_144.tif             

• rozmowa na podwórku –              • warkot silnika odlatującego samolotu –

_____________________________              _____________________________

                           

• okrzyki kibiców na stadionie –              • odgłos nadjeżdżającego pociągu –

_____________________________              _____________________________

3.Umieść dowolne określenia dynamiczne pod melodią piosenki Wlazł kotek na płotek. Następnie zaśpiewaj utwór za pomocą nazw solmizacyjnych zgodnie z zapisanymi oznaczeniami.

U:\Muzyka\Lekcja muzyki 4\Zeszyt ucznia\nuty\N191.TIF

___________________________________________________________________________

U:\Muzyka\Lekcja muzyki 4\Zeszyt ucznia\nuty\N191.TIF

 

U:\Muzyka\Lekcja muzyki 4\Zeszyt ucznia\nuty\N191.TIF

___________________________________________________________________________

U:\Muzyka\Lekcja muzyki 4\Zeszyt ucznia\nuty\N191.TIF

Zgłoś jeśli naruszono regulamin