Mörk Borg - Pagoda Jadeitowej Mgły (Niska jakość).pdf

(1755 KB) Pobierz
PAGODA
JADEITOWEJ MGLY
mber
lski bi
est
Diabe 6 HP
ucie. T
tr
Leczy
d
2-na-6 na za śmierć.
b
Szansa
ESS DR14
lu
TOUGHN
P
rzed laty
mnisi z odległej
krainy
osiedlili się wśród
szczytów gór
Bergen Chrypt,
kie-
rowani
JEGO
głosem. Ze swego
kraju przywieźli sadzonkę
Drzewa
Mgieł
– rośliny, która według le-
gend umożliwia
podróż do innego
świata
. Postawiona na skraju
urwiska wieża
zawaliła się dawno
temu.
W okolicy jednak wciąż krą-
żą historie o
mnichach-demonach
porywających nocą samotnych wę-
drowców. Nieliczni, którym udało
się wydostać z wnętrza
jadeito-
wych ruin,
mówili o
morderczych
potworach
czyhających w
podzie-
miach.
Teraz wy postanowiliście
sprawdzić plotki o
ukrytych
w świątyni skarbach…
Ruiny pagody.
Zawalony dach.
Ciężkie
dwuskrzydłowe wrota.
Chóralne modły dochodzące spod
zie-
mi. Na środku
jadeitowy posąg
JEGO
, wielkie rubiny w miejscu oczu.
Wokół
6 terakotowych żołnierzy
Ożyją, gdy ktoś dotknie posągu. Na .
końcu pomieszczenia kamienne
sch
o-
dy do podziemi.
2
1
3
ający z
pieca.
Klatki
świątynna.
Żar buch
mnichów,
mamro-
Sala
arłych
z więźniami.
5 nieum
a więźniów w
terakoto-
ni
cząc inkantacje, zamie i porwać i uwięzić BG.
el
we posąg
i. Będą chci branych ofiarom (rzut
3x
W rogu ster ta rzeczy za
e zwłok
).
ni
na
tabelę plądrowa
9
Demon
Oni
HP
15
Morale
Skórzany fartuch
-d2
Ciężka żeliwna rura
d8
mbrem:
Podpalona butelka z bi
HP od ognia
AGILITY DR12
albo d6
Test
rundach
i d4 HP w następnych
Sekretne wejście
za
arrasem w korytarzu
między
[3]
i
[4]
Gorzelnia.
Gruby
demon
w
cuchnący
bimber z owoców
fartuchu pędzący
Drzewa Mgieł
.
U szyi
klucz do [4].
Chce
zniszczyć inskr ypcję
w
[5],
która więzi go w tej ko
oferuje
swoje serce
(każdy mnacie. W zamian
przynajmniej 1000 ss.)
Kana
alchemik da za nie
prowadzący na zewnątrz. W
ł wentylacyjny
LITY DR12
albo upadek i k6 obspinaczka: test
AGI-
ny opar
nad kadziami z zacie rażeń.
Ciemnozielo-
rem.
5
Skarbiec.
Biegnące wzdłuż ścian schody
w dół. Zapadnia (test
AGILIT Y DR12
lub
upadek i d6 obrażeń). Na dole
szkielet
ze skręconym karkiem
(rzut na tabe-
lę plądrowania zwłok).
Zakratowane
okno
wychodzące na zewnętrzną półkę
skalną (wygięcie krat test
STRENGTH
DR14).
10 terakotowych żołnierzy stoją-
cych pod ścianami. Obudzą się, jeśli BG
narobią hałasu. Na podwyższeniu ka-
mienna tabliczka z inskrypcją więżąca
demona z
[2].
Na półkach i w gablotach
losowy
occult treasure,
2x losowy
unc-
lean scroll
oraz
kosztowności warte
2k100 sztuk srebra.
3
5
T
S
Nieumarli mnisi HP
8
Morale
10
Pięści węża
d6
Ich kung fö jest lepsze
atak i obrona
DR14
rz
Terakotowy żołnie
HP
10
Morale
-
Skorupa
-d4
ony miecz
d8
Dwuręczny zakrzywi
rona DR10
Powolny
Atak i ob
4
1.
d4+1 terakotowych żołnierzy patroluje podziemia.
2.
Uciekinier z
[3]
szuka wyjścia ze świątyni.
3.
Dwóch nieumarłych mnichów upija się bimbrem
demona (DR obrony rośnie o
2,
ataku spada o
2).
4.
Demon mgły wraca z polowania wraz z wrzeszczącą ofiarą.
SPOTKANIA LOSOWE
Ciężkie
metalowe wrota.
Do otwarcia po-
trzebny klucz z
[2].
Na straży dwaj terakotowi
wojownicy. Wewnątrz
Drzewo Mgieł
skąpa-
ne w jadeitowych oparach. Zjedzenie owocu
drzewa przenosi do krainy
Öphagia.
Szansa
1-na-6, że zamiast tego postać na zawsze zgu-
bi się w międzyplanarnych oparach. Potężny
demon mgły
pożera właśnie więźnia z
[3].
1
4
2
10
Demon mgły HP
20
Morale
Półmaterialna forma
-d4
Pagoda Jadeitowej Mgly
is an independent production by Boodzik and is
not affiliated with Ockult Örtmästare Games or Stockholm Kartell.
Szpony cienia
d8
It is published under the MÖRK BORG Third Party License. MÖRK BORG
is copyright Ockult Örtmästare Games and Stockholm Kartell.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin