Beata Czechowska-Derkacz, Dominik Chomik, Jacek Wojsław - Media, Biznes Kultura. Tom 1. Media w procesie zmian - etyka i komunikacja.pdf

(3514 KB) Pobierz
Redaktorzy serii/Series Editors
Małgorzata Łosiewicz
Anna Ryłko-Kurpiewska
Recenzent/Reviewer
dr hab. Dariusz Tworzydło
Redaktor wydawniczy/Editor for the Gdańsk University Press
Weronika Starzyk
Tłumaczenie i korekta tekstów na język angielski/Translation anf Proofreading
David Malcolm
Projekt okładki i stron tytułowych/Cover and Title Pages Design
Krzysztof Szymański/Karolina Zarychta
Skład i łamanie/Technical editor and DTP
Mariusz Szewczyk
Publikacja sfinansowana ze środków Uniwersytetu Gdańskiego przy wsparciu
Programu Nowoczesne Zarządzanie Biznesem oraz Programu Sektorowego Bankowcy
dla Edukacji / Publication financed by the Gdańsk University Press and Program
Nowoczesne Zarządzanie Biznesem, Program Sektorowy Bankowcy dla Edukacji
© Copyright by Uniwersytet Gdański
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ISSN 2544-977X
ISBN 978-83-7865-774-3
Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
ul. Armii Krajowej 119/121, 81-824 Sopot
tel./fax 58 523 11 37, tel. 725 991 206
e-mail: wydawnictwo@ug.edu.pl
www.wyd.ug.edu.pl
Księgarnia internetowa: www.kiw.ug.edu.pl
Zgłoś jeśli naruszono regulamin