Tiger_3_Unit_2_Test_STANDARD.pdf

(5413 KB) Pobierz
2
1
CD
Unit 2 Test
STANDARD
Imię i nazwisko:
Klasa:
Wynik:
04
  Posłuchaj nagrania i zaznacz włas
´ciwy rysunek. 
a
b
2
a
b
3
a
b
1
4
a
b
5
a
b
6
a
b
2
CD
05
  Posłuchaj nagrania i ponumeruj rysunki. 
a
b
c
5
d
e
f
5
3
1
CD
06
  Posłuchaj nagrania i zdecyduj, czy jest zgodne z rysunkiem ✓,  
czy nie ✗. 
2
3
4
5
6
5
LE
PH
OT
O
© Macmillan Publishers Limited 2013
Polish version © Macmillan Polska 2016
strona 1
CO
PI
AB
2
4
Unit 2 Test
STANDARD
Imię i nazwisko:
Klasa:
Wynik:
4
Przeczytaj zdania i zakres
´l włas
´ciwe wyrazy. 
1
This animal has got
a long
tail
/
beak.
This animal hasn’t got
long
claws
/
feathers.
2
This animal has got
wings
/
fur.
5
This animal hasn’t got
scales
/
whiskers.
3
This animal has got
legs / scales.
6
This animal hasn’t got
teeth
/
feathers.
5
5
1
2
3
4
5
6
Zakres
´l włas
´ciwe wyrazy. 
Reptiles
/
Amphibians
have got thick skin.
Birds
/
Mammals
drink their mother’s milk.
Most
fish
/
birds
have got scales and teeth.
Amphibians
/
Mammals
can live on land and in water.
Fish
/
Birds
have got a beak and feathers.
Most
reptiles
/
amphibians
lay eggs in water.
Uzupełnij teksty wyrazami z ramki. 
fur
mammal
reptile
tail
teeth
scales
. It’s got a long
5
6
This animal is a
1
2
and sharp
3
.
. It’s got orange
and black
4
This animal is a
5
. It’s got
LE
PH
OT
O
CO
PI
AB
a long body and it’s got
6
© Macmillan Publishers Limited 2013
Polish version © Macmillan Polska 2016
.
5
strona 2
Zgłoś jeśli naruszono regulamin