Poradnik Mistrza Zamków (Gothic)-.doc

(1078 KB) Pobierz
Rasa: Człowiek

Wstęp

 

Właśnie wrzucono Cię przez magiczną barierę do niegościnnej kolonii karnej byś do końca swego życia wydobywał magiczna rudę... tak przynajmniej sądzili ci zadufani w sobie strażnicy i nie mniej nadęty sędzia.

 

Niemniej twoja sytuacja nie przedstawia się wesoło – by przeżyć będziesz potrzebować dużo rudy, tak na łapówki jak i na lepszy oręż. W tym właśnie może pomóc Ci ten poradnik – wszak największe składowiska rudy dobrze zabezpieczono i będziesz musiał pokonać na swej drodze nie tylko wrogów, lecz też i wredne zamki. Do boju zatem, towarzyszu niedoli. Do boju!

 

Poradnik zawiera spis wszystkich kombinacji niezbędnych do otworzenia każdej skrzyni i drzwi w całej Kolonii. Innymi słowy pozwala otworzyć wszystko wewnątrz bariery przy użyciu jednego wytrycha (resztę można spokojnie sprzedać).

Opis stworzono na podstawie moda „Edycja Rozszerzona” dlatego może zawierać skrzynie/drzwi jakich nie znajdziemy w klasycznej wersji gry (takie skrzynie oznaczono na liście kolorem zielonym. Dotyczy to też skrzyń, które domyślnie były otwarte a po instalacji moda mają zamki). Sam mod dostępny jest pod adresem:

http://chomikuj.pl/Tuldor88/Patche*2c+mody*2c+inne/Seria+Gothic/G1

 

Na początek kilka informacji:

1) Kolonia została podzielona na sekcje (Stary Obóz, Nowy Obóz i tak dalej) by ułatwić Ci szukanie numerów skrzyń.

2) Jeśli w danym budynku znajduje się więcej niż jedna skrzynia zawsze postępujemy zgodnie z „zasadą prawej ręki” – idziemy od wejścia wzdłuż prawej ściany i kolejno otwieramy to co stanie nam na drodze.

3) Znak [X] oznacza ni mniej ni więcej „brak skrzyni” w danym budynku, z kolei symbol [-] wskazuje, że skrzynia jest domyślnie otwarta i nie trzeba się z nią męczyć, zdarza się też oznaczenie [klucz] – definitywny znak, iż wytrych to czasem jednak za mało. Wszelkie kombinacje podano przy użyciu liter P (prawo) i L (lewo).


Stary Obóz (Zewnętrzny Pierścień)

Nr.

Dodatkowy opis

Kombinacja/e

Nr.

Dodatkowy opis

Kombinacja/e

1

Strażnica w wieży

PLPP

41

Mordrag

PLLPLL

2

-

PLPP

42

-

PPPP

3

Graham

[-]

43

-

LPLL

4

-

LPLL

44

Zawalona Wieża

PLLL

5

-

PLLL

45

Chrząszcze

[-]

6

Zły

PLPP

46

-

LLLPPP

7

Gravo

PLLP

47

Gor Kanis

LLPL

8

Diego

PLLPPP

48

Kharim

LLPP

9

Grim

LLLPPPPPLL

LLLPLLLLLLLPP

49

Kirgo

PLPL

10

Ecker

LPPP

50

Scatty

PPLP

11

-

PPLL

51

Rolo

LPPLPPPLLPLPLPLP

12

-

LPPL

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin