Fabula Ultima TTJRPG - karta postaci PL.pdf

(301 KB) Pobierz
IMIĘ
PRZYMIOTY
ZAIMKI
ZRĘCZNOŚĆ
POCHODZENIE
K
Podziw
K
Lojalność
K
Sympatia
K
Niższość
K
Nieufność
K
Nienawiść
K
Podziw
K
Lojalność
K
Sympatia
K
Niższość
K
Nieufność
K
Nienawiść
K
Podziw
K
Lojalność
K
Sympatia
K
Niższość
K
Nieufność
K
Nienawiść
K
Podziw
K
Niższość
K
Podziw
K
Niższość
K
Podziw
K
Niższość
K
Lojalność
K
Nieufność
K
Lojalność
K
Nieufność
K
Lojalność
K
Nieufność
K
Sympatia
K
Nienawiść
K
Sympatia
K
Nienawiść
K
Sympatia
K
Nienawiść
CECHY I STANY
TOŻSAMOŚĆ
MOTYW
1
4
O
WEJRZENIE
O
POTĘGA
O
SIŁA WOLI
O
BAZOWA
OBECNA
K
SPOWOLNIENIE
K
WŚCIEKŁOŚĆ
K
OSZOŁOMIENIE
K
OSŁABIENIE
K
ZATRUCIE
K
ROZTRZĘSIENIE
MAX
OBECNE
WIĘZI
2
5
PUNKTY ŻYCIA, PUNKTY MOCY, PUNKTY EKWIPUNKU
3
6
PUNKTY FABULI
l
+1 Punkt Fabuli,
jeżeli nie masz żadnego na początku sesji.
l
+1 Punkt Fabuli,
gdy pojawia się
Złoczyńca.
l
+1 Punkt Fabuli,
gdy wyrzucisz
pecha
podczas
Testu.
l
+2 Punkty Fabuli
po
kapitulacji,
gdy twoje PŻ spadną do 0.
PM
ZENITY
( PO X 5) + POZIOM + INNE
KRYZYS
( SW X 5) + POZIOM + INNE
l
Po wykonaniu Testu wydaj
1 Punkt
Fabuli,
aby
wywołać Przymiot
i przerzucić
jedną lub obie
kości (nie możesz tego zrobić, jeśli wyrzucisz
pecha).
l
Po wykonaniu Testu wydaj
1 Punkt
Fabuli,
aby
wywołać Więź
i dodać jej
siłę
do wyniku (raz na Test).
l
Wydaj
1 Punkt
Fabuli,
aby zmienić bieg opowieści. Jeśli chcesz zmienić coś, co zostało już wprowadzone przez kogoś innego, potrzebujesz jego
zgody. Jeżeli konsekwencje zmiany wpływają na mechanikę, decyzję o ich wprowadzeniu podejmuje Mistrzni Gry.
PE
6 + INNE
POZIOM POSTACI
KLASA/POZIOM
INFORMACJE O UMIEJĘTNOŚCI
DARMOWE KORZYŚCI
PUNKTY DOŚWIADCZENIA
Na koniec każdej sesji automatycznie otrzymujesz
5 PD.
Następnie:
l
Dostajesz
PD
równe
[Punktom Fabuli wydanym przez drużynę / liczbę postaci graczy].
l
Dostajesz
PD
równe
[Punktom Ultimy wydanym przez Złoczyńców].
Jeśli na koniec masz
10 lub więcej PD,
wydaj
10,
aby zyskać
1 poziom.
MODYFIKATOR INICJATYWY:
PANCERZ:
MAGICZNY PANCERZ:
WYPOSAŻENIE
Możesz wyposażyć:
K
Żołnierskie zbroje
K
Żołnierskie tarcze
K
Żołnierską broń białą
K
Żołnierską broń dystansową
DESCRIPTION
OPIS
PRZEDMIOT NA WYPOSAŻENIU
EQUIPPED ITEM
KLASA/POZIOM
AKCESORIUM
ACCESSORY
DARMOWE KORZYŚCI
INFORMACJE O UMIEJĘTNOŚCI
ZBROJA
ARMOR
PIERWSZA RĘKA
MAIN HAND
DRUGA RĘKA
OFF-HAND
KLASA/POZIOM
DARMOWE KORZYŚCI
PLECAK
INFORMACJE O UMIEJĘTNOŚCI
IMIĘ POSTACI
KOLEJNE KLASY
KLASA/POZIOM
INFORMACJE O UMIEJĘTNOŚCI
Tutaj zapisuj informacje o kolejnych klasach postaci.
Pamiętaj:
w danej chwili możesz mieć maksymalnie
3 klasy nieopanowane do perfekcji.
DARMOWE KORZYŚCI
ZASADY OPCJONALNE
Tutaj zapisuj wszelkie zasady opcjonalne, jakie wprowadziliście do waszej kampanii.
KLASA/POZIOM
INFORMACJE O UMIEJĘTNOŚCI
DARMOWE KORZYŚCI
KLASA/POZIOM
INFORMACJE O UMIEJĘTNOŚCI
DARMOWE KORZYŚCI
NOTATKI
KLASA/POZIOM
INFORMACJE O UMIEJĘTNOŚCI
DARMOWE KORZYŚCI
HEROICZNE UMIEJĘTNOŚCI
IMIĘ POSTACI
ARKANA I ZAKLĘCIA
NAZWA
Tutaj zapisuj wszystkie poznane
zaklęcia
oraz
Arkana,
które udało ci się związać.
PM
CEL
CZAS TRWANIA
NAZWA
PM
CEL
CZAS TRWANIA
RYTUAŁY
Dyscypliny:
K
Chimeryzm
K
Elementalizm
K
Entropizm
K
Mistycyzm
K
Rytualizm
K
Spirytualizm
Zgłoś jeśli naruszono regulamin