Old-School Essentials - Karta postaci PL.pdf

(130 KB) Pobierz
Postać
Klasa
Tytuł
Postawa
Imię postaci
Nastawienie: Prawo,
Neutralność, Chaos
Poziom doświadczenia
Poziom
K
ARTA CECH POSTACI
Cechy
SIŁ
INT
MDR
ZRC
BUD
CHA
Atak i obr. wręcz,
otwieranie wrót
Języki, czytanie
W
RO przeciw magii
Atk. dystansowe,
KO,Inicjatywa
Punkty
wytrzymałości
Reakcja, ilu najmitów,
lojalność
Rzuty obronne
Ś
R
P
Z
C
±
Śmierć i trucizna
Magiczne różdżki
Paraliż,
petryfikacja
Zionięcie, ataki
oddechowe
Czary, magiczne berła
i laski
Premia/kara z MDR
do r.o. przeciw magii
Portret postaci, symbol, opis
Test cechy: Wyrzuć jej wartość lub mniej na 1k20
Rzuty obronne: Wyrzuć więcej lub wartość na 1k20
Walka
Punkty wytrzymałości
Spotkanie
Max.
PW
±
Klasa Obrony
Maksymalne
punkty wytrz.
Modyfikator z BUD
do PW
KO bez pancerza:
10+ mod. ze ZRC
Modyfikator ze
ZRC do KO
Mod. z SIŁ do
atk i obrażeń wręcz
Mod. ze ZRC do
ataku dystansowego
Ini
±
PW
Mod. ze ZRC
do Inicjatywy (opc.)
Mod z CHA do
rzutów na reakcję
KO
Premia do ataku
Baz.
KO
±
SIŁ
ZRC
Atk
KO
Eksploracja
SŁC
Otw.
Drzwi
Tajne
Drzwi
Pułapki
na 6
(1 na 6 lub zal. od klasy)
na 6 Wyważanie drzwi
(zal. od SIŁ)
na 6
(1 na 6 lub zal. od klasy)
na 6
Znajdowanie dużych pułapek
(1 na 6 lub zal. od klasy)
Nasłuchiwanie pod drzwiami
Znajdowanie tajnych przejść
Zdolnosci, umiejetnosci, orez
Ruch
Podróż
Eksploracja
Bazowe tempo = 36 m
(plus obciążenie)
Podróżnamapie:
bazowetempowkm/dzień
Eksploracja: Bazowe
tempo w metrach.
Spotkanie: 1/3 bazowego
tempa w rundzie
Zal. od klasy
premiowe języki za INT13+
Walka
Jezyki
v1.2 — © 2019 Gavin Norman —
necroticgnome.com
Umie czytać?
Sprzet
Pancerz i bron
Przedmioty magiczne
Skarby
Inne notatki
Czary, wierzchowce, najmici,
odkryte miejsca, wskazówki...
Monety
SP
SZ
SE
SS
SM
Obciazenie
Łup
Punkty doświadczenia
Waga skarbu
i monet
Waga oręża, pancerza i
sprzętu
Całkowite obciążenie
(max 1 600 monet)
Awans
%
PD
v1.2 — © 2019 Gavin Norman —
necroticgnome.com
PD do awansu
na nast. poziom
Premia do PD za
wysoką cechę
Sprzęt
+
Zgłoś jeśli naruszono regulamin