Fendt 700 Vario 2020-02 PL.pdf

(6290 KB) Pobierz
Fendt 700 Vario
Fendt 700 Vario — perfekcjonista.
To podstawa każdej innowacji firmy Fendt: wziąć coś świetnego i sprawić, by stało się lepsze. To nie przypadek,
że Fendt 700 Vario jest od lat jedną z najpopularniejszych serii ciągników. Połączenie mocy, zwinności,
funkcjonalności i komfortu sprawia, że maszyny te są niezawodnymi partnerami. Teraz filozofia obsługi FendtONE,
obejmująca nowe stanowisko pracy kierowcy i platformę FendtONE, wyznacza jeszcze wyższe standardy.
2
3
Doskonała konstrukcja do
wszystkich rodzajów prac.
Silnik
Moc znamionowa ECE R 120
kW/ KM
714 Vario
106/144
716 Vario
120/163
718 Vario
133/181
720 Vario
148/201
722 Vario
163/222
724 Vario
174/237
Wszechstronny ciągnik wysokiej mocy (od 144 do 237 KM) to doskonały współpracownik nadający się
do wszystkich zadań: od lekkich prac łąkowych, poprzez transport, po ciężkie prace polowe lub flotowe.
4
5
Doprowadź swoją codzienną pracę do perfekcji.
Nowy 700 Vario ma to wszystko — moc, zwinność, precyzję,
niezawodność, funkcjonalność i komfort pracy.
-
Klasa mocy: od 144 do 237 KM
-
Zawieszenie przedniej osi z funkcją samopoziomowania
-
Przedni podnośnik z kontrolą odciążania
-
Trzeci zawór ładowacza czołowego pozwalający na
jednoczesne korzystanie z trzech funkcji
-
Tryb obsługi układu TMS za pomocą pedału — zmniejszanie
prędkości jest regulowane odpowiednio do wykrytego
stopnia nacisku
-
Automatyczna blokada osi skrętnej przyczepy
-
Całkowita blokada przedniego i tylnego mechanizmu
różnicowego
-
Większy udźwig, rzędu 10 360 daN
-
Dopuszczalna masa całkowita 14 t
-
Duża obciążalność — do 6200 kg
-
Pompa z systemem Load Sensing o standardowym wydatku
109 l/min i opcjonalnym 152 l/min lub 193 l/min.
-
Tylny WOM z 4 prędkościami
-
Ekonomiczny WOM 1000E
-
Gniazdo ISOBUS z przodu i z tyłu
Udoskonalanie najlepszego.
Nowe stanowisko pracy kierowcy to niezrównana
przestrzeń zapewniająca jeszcze większą
funkcjonalność, lepsze możliwości dostosowania
do własnych potrzeb oraz najwyższą ergonomię.
-
Nowy podłokietnik z doskonale znanymi
elementami Fendt
-
Nawet 3 opcje wyświetlaczy:
-
Cyfrowa deska rozdzielcza
-
12-calowy terminal na podłokietniku
-
Dodatkowy terminal chowany w podsufitce
-
Możliwość dostosowania terminali do własnych
potrzeb
-
Nowy wielofunkcyjny joystick z jeszcze większą
liczbą funkcji
-
Dowolne przypisywanie przycisków dzięki
systemowi Individual Operation Manager (IOM)
-
Logiczne oznaczenie kolorami
-
Pakiet informacyjno-rozrywkowy
-
Wysokiej jakości system nagłośnienia
-
Nowa, całościowa filozofia obsługi FendtONE
-
4 porty USB w podłokietniku
Zostań perfekcjonistą.
Wybierz ciągnik Fendt 700 Vario.
6
7
Poziom V emisji spalin jest osiągany dzięki zewnętrznej recyrkulacji
spalin, technologii SCR i filtrom cząstek stałych. Zewnętrzna recyrkulacja
spalin zmniejsza ilość tlenków azotu (NO
X
) zanim dotrą one do rury
wydechowej, dzięki czemu płyn AdBlue jest stosowany szczególnie
oszczędnie.
SILNIK I SKRZYNIA BIEGÓW
Niezrównana jazda.
Moc i niezawodność
Wypróbowany i sprawdzony 6-cylindrowy silnik Deutz
montowany w ciągnikach Fendt Vario 700 osiąga moc
od 144 do 237 KM oraz pozwala uzyskać prędkość
jazdy maks. 50 km/h. Dzięki pojemności skokowej
6,1 litra, 4 zaworom na każdy cylinder i układowi
wtrysku common rail, silnik osiąga wysoki moment
obrotowy podczas jazdy. Ten kompaktowy ciągnik
wysokiej mocy został zaprojektowany do korzystania
z maksymalnych osiągów i ładowności. Silnik i
przekładnia doskonale współdziałają, zapewniając
wysoką ogólną wydajność.
Automatyczne sterowanie obciążeniem
granicznym 2.0
Cechy, takie jak automatyczna regulacja obciążenia
granicznego 2.0, jeszcze bardziej obniżają zużycie
paliwa, gdyż silnik zawsze pracuje w idealnym zakresie
prędkości obrotowych. Sterowanie obciążeniem
granicznym ustala dopuszczalny spadek obrotów
silnika w warunkach obciążenia, po którym nastąpi
przełączenie przekładni. Dostosowuje się do
obciążenia silnika lub do ustawionej prędkości, jeśli
włączony jest system TMS lub tempomat.
Dobre powody, aby jeździć modelem Vario
Bezstopniowa jazda dzięki sprawdzonej
przekładni Vario
Skrzynia biegów Vario pozwala na bezstopniową jazdę
z prędkością od 0,02 km/h do maksymalnie 50 km/h.
Stale zmienna regulacja prędkości optymalizuje
wykorzystanie silnika. System zarządzania ciągnikiem
TMS sprawia, że jest on również wyjątkowo wydajny,
jeśli chodzi o zużycie paliwa. System TMS kontroluje
silnik i przekładnię, aby zawsze pracowały jak
najekonomiczniej. Operator mus tylko określić
prędkość.
-
Wyjątkowo niskie zużycie paliwa dzięki
automatycznemu dostosowywaniu przekładni i silnika
(system TMS) w zależności od obciążenia
-
Zautomatyzowane sterowanie z funkcją tempomatu
i kontrolą obciążenia granicznego 2.0
- Bezstopniowe uruchamianie bez szarpania
-
Przełączanie bez zużycia części z jazdy do przodu na
jazdę do tyłu poprzez wychylenie pompy hydraulicznej
-
Wymiana oleju przekładniowego co 2000 godzin
pracy
-
Zapobieganie zanieczyszczeniu oleju dzięki osobnym
układom oleju przekładniowego i hydraulicznego
-
I wiele więcej
Moment obrotowy
Nm
1200
1150
1100
1050
1000
950
900
850
800
750
obr/min
1100 1300 1500 1700 1900 2100
Moc
kW
200
190
180
170
160
150
140
130
120
110
obr/min
1100 1300 1500 1700 1900 2100
Najwyższy model, Fendt 724 Vario, osiąga
maksymalny moment obrotowy 1072 Nm
już przy 1500 obr./min.
Przekładnia Fendt Vario to połączenie hydraulicznego i mechanicznego
przeniesienia napędu. Im bardziej wzrasta prędkość, tym więcej mocy jest
przekazywane w sposób mechaniczny za pośrednictwem przekładni
planetarnej. Zastosowane pompy hydrauliczne pracujące z ciśnieniem
maksymalnym 550 barów poruszają się pod kątem 45°, zapewniając
wyjątkową wydajność.
8
9
Zgłoś jeśli naruszono regulamin